понеділок, 28 січня 2019 р.


Проект                                                         

УКРАЇНА

КНЯЖОЛУЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ДОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                           ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ
від 27 лютого  2018 року                                                             с. Княжолука
  
Про відкриття по господарського особового номеру
 гр. Яремку Володимиру Володимировичу на новозбудований
 житловий будинок по вул.. Набережна 79а, с. Княжолука,
Долинський район, Івано-Франківська область

Розглянувши заяву гр.. Яремко Володимира Володимировича, що його будинок готовий до експлуатації згідно будівельного паспорта, який розташований в с. Княжолука, Долинського району, Івано-Франківської області, по вул.. Набережна 79а ,  декларації про готовність до експлуатації об’єкта будівництво якого здійснюється на підставі будівельного паспорта Серія ЯМ № 613615 від 27.08.2012 року та керуючись ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», Інструкцією з ведення по господарського обліку в сільських радах, затвердженою Наказом Держкомстату України від 08.12.2010 року № 491, зареєстрованого в міністерстві Юстиції України 5 січня 2011 року за № 9/18747, сесія сільської ради –

ВИРІШИЛА:
1.    Відкрити особовий рахунок  № 010205  по коду 1 на домогосподарство гр.. Яремку Володимиру Володимировичу за поштовою адресою:
 с. Княжолука,вул.. Набережна  79а, Долинський район, Івано-Франківська область, 77540.
2.    Доручити секретарю сільської ради Володимиру Титишу внести зміни в по господарську книгу №  3, стор. 234 та по господарський облік в електронному виді.


Сільський голова                                                          Віктор Мальон

1 коментар:

  1. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене добра довірена кредитна компанія. Мене звати Нікіта Таня, росіянка, я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила свої кошти, намагаючись отримати позику, мені і дітям було так важко, я пішла в Інтернет, щоб отримати допомогу в позиці. втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього свого друга, який нещодавно забезпечив позику у дуже чесного чоловіка, містера Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним офіцером з питань позик, містером Бенджаміном, який допоміг мені оформити позику протягом 5 робочих днів, і я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за допомогу мені знову стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують допомоги у позиці, будь ласка, прийдіть до цього чесного чоловіка, і ти також можеш бути врятованим. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити